Click here for Myspace Layouts

Thursday, March 3, 2011

bodo betol aku niy =.=

urm :'( cian an kau fared =.= tahuu aku selalu kecewakan kauu kan ? tahh aku pun taktahu knp aku jd caniy , kau punya baek lahh dgn aku ken ? tpy aku layan kau cm apaa jee , hurm , 2.3 ary palenk gampang dalam idop aku , herm :( bodo punye azwan [!!] keja kau typu jee ken ? grr -.- typu ak lak , bjet nme tuh azwan konon , arie sudahh asal perangai kau cm pundek sgt jntan ? hey cbe kau setia kan dgn awek kau , awek kau menges2 , hurm , kalo hensem cm shaheizy sam tape laa gak ken ? niy , omg , cm org asli bukit jee tahuu , huhu , gmpang jee [!] soo kau mmg layak pggel loser , sbb kau tak gentle rite ? tade ____ haha , memalukn jee , n aku harap sgt , yg korg niy takan kmne  , bkn jeles or apaa , tp aku tahu  yg arie neh kaki betina , HAHA , padan , noww FARED unly yg bole aku harapkn :')

No comments:

Post a Comment